28 april 2018

SundaySchool komt met nieuwe website en merken voor de tweede editie

De website van SundaySchool voor het aankomende seizoen staat online. De nieuwe editie zal nóg groter zijn en telt meer (internationale) merken. Ook zal er naast de nieuwste collecties aandacht zijn voor diverse ontwikkelingen in de retail en zullen er twee modeshows plaatsvinden. KIDS fashion mag vertelt je graag meer over de tweede editie van SundaySchool.

SundaySchool vindt deze keer plaats op zondag 1 juli 2018 tussen 09:30 en 19:00 in de Fabrique in Maarssen (Utrecht). Sinds vorige week is het mogelijk om je als merk in te schrijven voor de beurs.

Nieuwe merken (waaronder merken Jolo Fashion)
Vanwege de grote belangstelling zal de tweede editie flink worden uitgebreid. Zo hebben onder andere Bellaire, Garcia, Cars, Esprit, Zadig & Voltaire, Joy the Muse by Penn&Ink, Petrol Industries, Vingino, LCEE, Le Chic, NoNo, Tygo & Vito en Moodstreet Baby by Kim Kotter zich inmiddels ook aangemeld.

Merken die zich opnieuw hebben aangemeld voor de tweede editie zijn onder andere Ai&Ko, Bakerbridge, DKNY, Tumble ’n Dry, Z8, Frankie & Liberty, Geisha, Levi’s, Levv en Looxs Revolution.

Tickets
Vanaf volgende week kun je online een ticket kopen om bij de beurs aanwezig te zijn. Ook zullen dan alle deelnemende merken op de vernieuwde website worden vermeld. Kaarten zijn tot 15 juni €12,50 met early-birdkorting en daarna worden ze verkocht voor €17,50.