SUNDAYSCHOOL® 6th EPISODE

WELCOME TO THE SUNDAY SCHOOL BEACH CLUB

Nadat SundaySchool twee jaar niet kon doorgaan vanwege corona mochten we op 6 februari dan eindelijk weer de deuren openen. Ondanks dat het tijdstip 3 weken later was dan de planning (i.v.m. de toen geldende lockdown) was de animo enorm. Ongeveer 100 merken showden hun collectie binnen het thema ICE AGE dat de organisatie bedacht had.

Grote beren verwelkomden de bezoekers bij de ingang, en er was een ijs-sculptuur artiest die van een ijsblok van 1 x 0,5 m2 in ruim 4 uur CID uit Ice Age beeldhouwde.

EINDELIJK WEER ORIËNTEREN, INSPIREREN, LIVE KIJKEN EN VOELEN OP SUNDAYSCHOOL IN UTRECHT: ‘EEN KLEIN FEESTJE’ ALDUS BENGELS

Iedereen is erover te spreken dat er überhaupt weer een event kan plaatsvinden

Een video impressie van deze dag.

“Ik mag helemaal niet klagen. Ik heb acht nieuwe klanten erbij vandaag, maar ook al had ik geen nieuwe klanten, dan vond ik het ook prima. We hebben twee jaar geen beurs kunnen houden. Ik vind het belangrijk om onze merken eindelijk weer hier te laten zien.”.

Barth van Hout van Barth van Hout Agenturen (onder andere Vinrose en Ducky Beau).