3 november, 2017

Veel animo voor kindermodebeurs SundaySchool

Het gaat goed met de voorbereiding van SundaySchool. Tot op heden hebben al meer dan 25 merken zich aangemeld voor de kindermodebeurs die op 14 januari 2018 plaatsvindt in Maarssen.

Rob de Vos en Stefan Flint, oprichters van SundaySchool kunnen niet wachten de uitdaging aan te gaan. De eerste Bread & Butter beurs in Keulen, gehouden in een leegstaande garage, blijkt een grote inspiratiebron te zijn geweest voor beide mannen.

De beurs
SundaySchool moet een beurs worden in nieuwe stijl, met een modeshow, paneldiscussies, presentaties van technische ontwikkelingen en natuurlijk een coole DJ. De ondernemer moet er zoveel inspiratie van krijgen dat hij het direct wil toepassen binnen zijn eigen bedrijf. Er zullen bekende merken staan, maar ook kleine, opkomende merken die in de toekomst kunnen uitgroeien tot de meest grote brands. De tijd dringt, maar de beschikbare ruimtes voor deze eerste editie lopen al aardig vol.

Deelnemer of bezoeker
Als merk krijg je binnen de uniforme stands de mogelijkheid deze naar wens aan te kleden. Zo kun je kiezen uit verschillende maten en word je voorzien van tafels, stoelen, kledingrekken en stroom. Als bezoeker betaal je €25 euro inclusief lunch, koffie, smoothie, garderobe, parkeren en toegang tot de modeshow en gastspreker/paneldiscussie.

SundaySchool moet, naast Pitti Bimbo, de nieuwe vakbeurs van West-Europa voor de kindermode-ondernemer worden.