SUNDAYSCHOOL® 7th EPISODE

WELCOME TO THE SUNDAY SCHOOL ‘THE SOUKS OF MARRAKECH’

Zondag 3 juli vond alweer de 7e editie van SundaySchool plaats. SundaySchool is met ruim 150 merken dé leidende kindervakbeurs in de Benelux. Het thema deze editie was ‘The Soukh of Marrakech’, de bezoeker moest door een Oosterse poort waarna zij op een ‘echte’ Oosterse markt kwam. Kramen met stoffen, vers fruit, noten en dranken, dat alles in een omgeving met lekkere beats en typisch Marokkaanse geuren. Om dit thema lagen de hallen met daar de merken met hun nieuwe collecties. De reacties van merken en bezoekers waren weer zeer positief, met vertrouwen gaan wij als organisatie dan ook aan de slag voor de volgende winter editie. Welk thema dat zal zijn? Daar gaan we over brainstormen, maar de datum is al welk bekend. Zet zondag 15 januari alvast in je agenda, zodat je niks mist

Een foto impressie van deze dag.

Rick Mauriks, agent van en deelnemer met de merken Hound, Levi’s Juja en Everything must Change: Thema van de beurs, iedere keer vernieuwend en leuk. Het is een modebeurs en deze moet inspireren.

Op de vraag wat zeker moet blijven de volgende editie.

rebel_olive: Vandaag brachten wij een bezoek aan de Sunday Schoolfair in Utrecht. SundaySchool is hét kindermode event van Nederland, dé kindermodevakbeurs die elk halfjaar plaatsvindt ter voorbereiding voor het inkoopseizoen. Wat hebben wij een ontzettend leuke dag gehad. We hebben veel merken gezien, hebben héél veel inspiratie opgedaan maar zijn ook positief verrast door een aantal nieuwe merken die wij op de beurs tegengekomen zijn! Het was ontzettend leuk om alle nieuwe trends, kleuren en nieuwe stylen te zien die we voor zomer 2023 mogen gaan inkopen. Wij hebben weer heel veel zin in het nieuwe inkoopseizoen!

Ethel Nieuwenstein, salesmanager Geisha kids: Ieder respecterend Nederlands kinderlabel zou hier gewoon bij aanwezig moeten zijn, net als iedereen met een winkel die z’n vak serieus neemt.

Op de vraag of er ontbrekende merken zijn die u graag volgende editie ziet deelnemen.

Peter Bellekom, agent van PB agenturen, deelnemer met Maximo, Okky en Ewers: We hebben er weer een aantal nieuwe klanten uitgehaald en ook het netwerken met bestaande klanten bevalt goed.

Op de vraag heeft de beurs aan uw verwachting voldaan.

District77kidsfashion: Beursdag! Het thema deze editie ’the Soukh of Marrakech’. Heerlijk inspiratie opgedaan. En bijgekletst met héél veel bekenden!!

Bij Broer en Zus: We zijn de week begonnen gisteren met een geweldige beurs @sundayschoolfair. Nieuwe merken, leuke sfeer en erg gezellig om weer bij te kletsen met collega ondernemers onder het genot van een heerlijk hapje en drankje!