SundaySchool bestaat pas anderhalf jaar, maar is in die korte tijd al uitgegroeid tot een evenement dat al niet meer weg te denken is uit de Nederlandse kindermodebranche. Nederlandse pers en bloggers zijn al vanaf de eerste editie aanwezig en unaniem enthousiast over de opzet, de deelnemers en de sfeer van de beurs. Erg trots en blij zijn wij, als SundaySchool, dan ook als we de verhalen en ervaringen van bezoekers lezen. Die positieve reacties en fijne ervaringen van bezoekers zijn het spreekwoordelijke toefje slagroom op de taart dat wij SundaySchool noemen.

Ook internationaal is SundaySchool niet onopgemerkt gebleven. Afgelopen seizoen is SundaySchool bezocht door meerdere mensen van de buitenlandse pers. Dat is natuurlijk al heel fijn, maar nog geweldiger is het als deze buitenlandse magazines hele mooie stukken in hun magazines plaatsen over SundaySchool.

Kids à la Mode is een Amerikaans magazine dat kindermode nieuws brengt vanuit de hele wereld. Op het gebied van kindermode en interieur. Kids à la Mode heeft niet alleen een stuk van 2 pagina’s geschreven over SundaySchool, maar ook een kleine trendpresentatie.

“het was een koude, regenachtige dag, maar binnenin de gezellige hallen voelden we ons erg welkom. Wanneer je door de hallen loopt, krijg je een goed idee van de trends, nieuws en kleurenschema’s. Er was een variëteit aan merken, inclusief baby- en kinderkleding, schoenen en lifestyle producten”

Ninsmoda is een toonaangevend Spaans modemagazine voor de kindermodebranch en schreef het volgende over SundaySchool.

“SundaySchool is een commerciële beurs, waar merken, agenten en inkopers elkaar ontmoeten. De bezoekers zijn voornamelijk Nederlands, maar ook veel inkopers uit België zijn al naar de beurs gekomen. Het trendthema van Sundayschool was ‘Winterwonderland’, wat het gevoel overbrengt dat mode veel meer is dan alleen het kledingstuk en de prijs.”