Dit najaar heeft NAME IT een nieuw exclusief submerk – Lil ’Atelier – gelanceerd, een modemerk voor kinderen dat zich richt op verbeterde materialen in combinatie met luxe en verfijnd design. Lil ’Atelier brengt stijlen met een klassieke look voor jongens en meisjes in de leeftijdscategorie van BABY, MINI en KIDS.

Hoewel NAME IT al meer dan 30 jaar moderne en betaalbare kinderkleding creëert met een sterke focus op denim en kleurvolle ontwerpen, gaat het merk met zijn nieuwe submerk Lil ’Atelier naar een meer exclusieve benadering van kindermode.

“We kregen een grote vraag naar kinderkleding met een focus op kwaliteit en duurzame materialen, evenals een meer verfijnde look, en we wilden  graag aan deze behoefte voldoen met Lil’ Atelier.  We wilden dat  NAME IT zijn eigen merk en zijn eigen identiteit zou behouden, en trots om een submerk te kunnen lanceren dat voldoet aan de vraag die we hadden ervaren, terwijl we vasthielden aan onze oorsprong, ”Zegt Laura Weber Svendsen, Communication Manager bij NAME IT.

Vooral in Duitsland en de Scandinavische landen was er vraag naar een merk met een meer exclusief karakter. “We lanceren Lil’ Atelier om de beste producten te garanderen voor de kwaliteitsbewuste consument, die geen concessies wil doen aan kwaliteit, comfort “, zegt Pia Stevnhøj, International Sales Manager bij NAME IT.

Lancering van Lil ’Atelier

Lil ’Atelier heeft 4 jaarlijkse collecties bestaande uit verfijnde stijlen voor kinderen van 0-12 jaar. In de collecties kun je stijlen zien in materialen zoals corduroy, fluweel, kasjmier, wol en biologisch katoen, terwijl de kleuren bestaan ​​uit neutrale gedempte pastelkleuren.

Zie Lil ‘Atelier voor meer informatie

Instagram @lilatelier_official