20 april 2018

Vingino neemt deel aan de tweede editie van SundaySchool

De inschrijvingen voor de tweede editie van Sunday School zijn sinds vorige week mogelijk en dat hebben Stefan en Rob geweten. “We zijn werkelijk overdonderd door de grote belangstelling”

De tweede editie zal flink uitbereiden, naast deelnemers van de eerste editie zoals Levv, Frankie & Liberty, Ai&Ko, Tumble ’n Dry, DKNY, Bakerbridge, Geisha, Levi’s, Z8 en Looxs Revolution, hebben zich voor de tweede editie onder andere aangemeld Zadig & Voltaire, Petrol Industries, Bellaire, Esprit, Tygo & Vito, Joy the Muse by Penn&Ink, Cars, Garcia en Moodstreet Baby by Kim Kotter.

Het zal een uitdaging worden straks alle merken een plaats te bieden. Wel superfijn dat de animo zo groot is. Vanaf volgende week worden alle deelnemende merken op de website vermeld, en kan de bezoekers alvast online een ticket kopen, deze zijn tot 15 juni € 12,50 met early bird korting, daarna € 17,50.