13 december, 2017

SundaySchool volgeboekt, deze merken zijn er te zien

Het is bijna zover, over slechts enkele weken op 14 januari zal kindermodebeurs SundaySchool van start gaan. Iedere week maakte KIDS fashion mag meerdere merken bekend die een stand hebben weten te bemachtigen op de beurs. Ook deze week zetten wij graag weer nieuwe namen voor je op een rijtje!

Volgens oprichters Rob de Vos en Stefan Flint is SundaySchool zo goed als volgeboekt.
De oorspronkelijke doelstelling om 30 merken bij elkaar te brengen is ruimschoots gehaald. De beurs zal dan ook op zo’n 80 merken uitkomen. Ook buitenlandse merken blijken SundaySchool te omarmen. “We hebben hallen moeten bijhuren, maar hier zal het deze eerste editie ook bij blijven. Verder uitbreiden kan, maar dan wellicht bij één van de volgende edities”, aldus de Vos.

Op de kindermodebeurs zullen ook modeshows te zien zijn en zal Hans van Tellingen een presentatie geven. Tevens zal er vanaf 18 uur een netwerkborrel zijn waar standhouders en bezoekers onder het genot van een drankje met elkaar van gedachten kunnen wisselen. Om 20 uur eindigt de beurs.

Sunday School wil een halfjaarlijks terugkerend evenement worden waar kindermode-ondernemers uit Nederland en omringende landen geïnformeerd en geïnspireerd worden op een geweldige locatie. Hierbij zal het aanbod bestaan uit bekende- en minder bekende opkomende merken. Ook is er tijd voor persoonlijke ontmoeting.

De volgende merken krijgen, net als de eerder genoemde merken, een eigen plek op SundaySchool: B*E*S*S, Beebielove, Jubel, Jumping the Couch, Levi’s, Noppies, Reset, Pop Cutie, Sticky Lemon, Icepeak, Luhta, Yellowsub en Zebra. Wil je weten welke merken er nog meer te zien zijn op de beurs? Klik dan hier!