november 3, 2017

SundaySchool gaat samenwerking aan met JustbyManon

De eerste voorbereidingen van SundaySchool zijn in volle gang. Zo staat er onder andere een mooie samenwerking met blog JustbyManon op de planning die groots zal worden aangepakt. KIDS fashion mag sprak met de blogster over haar aankomende modeshow.

Manon klinkt zeer enthousiast als we haar aan de lijn krijgen.“Ik heb er ontzettend veel zin in en het is tevens een grote uitdaging voor me. De bedoeling is dat we een grote show neer gaan zetten die een echte trekker moet zijn voor winkeliers en andere bezoekers”.

Tijdens de modeshow zal een groot aantal merken hun nieuwste trends naar buiten brengen. Ook moet de industriële look van de ruimte een hoop toevoegen aan de beleving voor bezoekers. Ze moeten naar huis gaan met het idee er direct iets mee te willen doen.

“Ik vind het super tof om de show te mogen verzorgen, het is echt een win-win situatie voor zowel SundaySchool als mijzelf”, aldus Manon. De blogster wil zoveel mogelijk brands in beeld brengen op 14 januari aanstaande in Utrecht, maar welke er uiteindelijk op de beurs aanwezig zullen zijn blijft nog even gissen.

Website JustbyManon: www.justbymanon.nl