24 november, 2017

Nieuwe merken op SundaySchool

Iedere week maken wij op KIDS fashion mag nieuwe merken bekend die zullen deelnemen aan kindermodebeurs SundaySchool. De aanmeldingen voor de beurs die op 14 januari 2018 plaatsvindt, blijven binnenstromen. Vandaag weer een aantal merken die een eigen stand krijgen op de kindermodebeurs.

Naast de twintig kindermodemerken van vorige weken, zal JustbyManon een modeshow verzorgen en zal Hans van Tellingen te gast zijn als spreker. De kindermodemerken die wij deze week bekendmaken zijn:

Baker Bridge, Binki, Ewers, Happy Horse, Icepeak, Jeckers

on, LavaLava, Kiezeltje, LEVV GIRLS, LoFff, Starfreak en Silke.

Daarnaast kunnen wij ook meedelen dat er vanaf 18:00 een grote borrel georganiseerd zal worden. Benieuwd welke merken er nog meer zullen staan? Houd KIDS fashion mag dan goed in de gaten! De namen die wij eerder bekend hebben gemaakt vind je hier en hier.