10 november, 2017

Kindermodebeurs SundaySchool maakt eerste tien namen bekend

De kindermode- en lifestylebeurs SundaySchool werkt naar een vast programma toe. Zo hebben ruim dertig merken hun deelname bevestigd en zal blogger Manon Laarhoven (JustbyManon) de modeshows organiseren.

Volgens initiatiefnemer Rob de Vos wordt hij dagelijks gebeld door merken voor meer informatie over de beurs. Daarnaast maakt hij de eerste tien deelnemers bekend.AI&KO, DKNY, Frank&Liberty, Looxs Revolution, Geisha, Little Miss Juliette, Sevenoneseven, Indian Blue Jeans, Quapi en Z8
zullen aanwezig zijn op de beurs.

De eerste editie van SundaySchool zal op zondag 14 januari 2018 van 10:00 uur tot 20:00 uur in DeFabrique in Utrecht plaatsvinden. Eerder werd bekend gemaakt dat de toegangskaarten €25,00 per persoon zullen kosten, maar inmiddels is dit bedrag gehalveerd. De Vos geeft aan dat eerst een drankje en lunch bij de prijs inbegrepen zaten, maar dat winkeliers dit te duur vonden. Daarom kost de toegangskaart nu €12,50 in de voorverkoop en €17,50 aan de deur.

Programma
SundaySchool moet een beurs worden in nieuwe stijl, met een modeshow, paneldiscussies, presentaties van technische ontwikkelingen en natuurlijk een coole DJ. De ondernemer moet er zoveel inspiratie van krijgen dat hij het direct wil toepassen binnen zijn eigen bedrijf.

SundaySchool®, zondag 14 Januari 2018

10.00 Opening
13.00 “Just By Manon” Fashion show- Locatie Perserij
15.00 Gastspreker / Discussie panel – Locatie Perserij