Blog Home2019-01-23T07:23:11+00:00

Merken strijden voor plek bij retailer tijdens drukke Sunday School

bron FashionUnited Caitlyn Terra 14 januari

Het is geen geheim dat het moeilijke tijden zijn voor de kindermode-industrie, het aantal winkels is al jaren aan het dalen volgens cijfers van Locatus en het Centraal Bureau voor de Statistiek. Van die moeilijke tijden is op het eerste gezicht niets te zien tijdens kindermodebeurs Sunday School. In De Fabrique in Utrecht worden ongeveer 220 collecties gepresenteerd en het lawaai van de bezoekers is een indicatie van de drukte.

Het is alweer de derde editie van de Sunday School.. Ondanks de code geel die is uitgegeven voor het weer, zijn de verschillende hallen druk bezet. Read more >

Volgende editie: 3o juni 2019, de Fabrique Utrecht

BLOG

De SundaySchool playlist

2019 Jan 21|

Het is vandaag weer Blue Monday: zogezegd de meest depressieve dag van het jaar… Muziek is altijd goed om weer in de ‘happy mood‘ te komen en aangezien we dolgraag nog even terug blikken op een fantastische derde editie […]

BY-BAR | Girls collectie SS19

2019 Jan 11|

Elke Girls-collectie van BY-BAR ontvouwt zich net als de dames collectie op een organische manier. De inspiratie van elke collectie, ontstaat tijdens onze mooie reizen en onze directe omgeving.

“We love to create beautiful designed […]

SundaySchool goes Winter Wonderland

2019 Jan 11|

Zondag is het alweer zover, de 3e editie van SundaySchool.

In het thema WinterWonderland wordt u ontvangen door ons team.

U kunt gratis parkeren, en als u vroeg bent, zelfs voor de deur.

U jas kunt u kwijt […]

Indian Blue Jeans ‘No guts no game’

2019 Jan 10|

De nieuwe SS19 collectie van Indian Blue Jeans draait dit seizoen om “The Battle of the Games”.  Are you in?

Indian Blue Jeans heeft zichzelf dit seizoen weer overtroffen, de nieuwe SS19 collectie bevat naast toffe […]

Sunday School Fashion Shows

2019 Jan 8|

Wie de voorgaande edities bij Sunday School is geweest, weet dat de spetterende modeshows altijd tot de hoogtepunten van Sunday School behoren.  Naast de totale beleving die Sunday School zelf al is, voegt de modeshow […]

Superdry expands into kidswear

2019 Jan 2|

Superdry komt vanaf herfst / winter 2019 kinderkleding, met een collectie kleding en accessoires voor zes- tot twaalfjarigen. De collectie bevat 200 verschillende items voor […]

New brand in kidsfashion: Julien Maze

2018 Dec 17|

FATHERS IN FASHION. Iedereen mag meespelen bij nieuw kindermodemerk Julien Maze. 
Nadat ze elkaar als tieners ontmoetten op een basketbalpleintje in Amsterdam, was de levenslange vriendschap van Worthy de Jong en Gerwin Dors beklonken. Al wisten ze […]

Children’s fashion Highlight

2018 Dec 13|

Brrrr… het is weer koud!  Hopelijk is het ook echt winters als de 3e editie van de SundaySchool plaatsvindt. Dat zou namelijk perfect bij ons thema ‘winterwonderland’ passen.

We hebben weer een ontzettend tof en inspirerend […]

The trend color for 2019 is coral

2018 Dec 19|

Bijna alles in de mode is onderhevig aan verandering, maar één ding staat vast: in december kondigt Pantone dé trendkleur voor het komende jaar aan. Voor 2019 is dat de koraaloranje tint ‘living coral’, oftewel PANTONE […]

Street Called Madison summer 2019

2018 Dec 10|

Street Called Madison lanceerde hun eerste collectie in winter ’16. Nu, 2 jaar later brengt het merk nog steeds elk seizoen een stoere collectie op de markt die gericht is op meiden van 6 tot […]

Discover the children’s fashion brands ..

2018 Nov 22|

Tijdens de derde Episode van de kindermodebeurs SundaySchool komen naast de bekende gezichten ook veel nieuwkomers.

Wij vinden het belangrijk een goed, maar ook vernieuwend aanbod te brengen.

Een kleine greep van nieuwe exposanten op SundaySchool zijn […]

Looxs pre spring 2019

2018 Nov 20|

De nieuwe pre spring ’19 collectie van Looxs wordt op 1 december uitgeleverd.

Ook dit seizoen komt Looxs weer met 2 lijnen: Little Looxs vanaf maat 92 t/m 128 en Looxs vanaf maat 116 t/m 176.

Vandaag […]

Tumble ‘N Dry

2018 Nov 19|

Investeringsmaatschappij Wijkermeer Investments en de Brand Retail Group hebben een akkoord bereikt over de overname van kinderkledingmerk Tumble ’n Dry. Het in 2007 opgericht merk gaat als zelfstandig opererende onderneming verder; Wijkermeer Investments zal Tumble […]