17 januari 2018

Eerste SundaySchool zeer succesvol: kleine sfeerimpressie én geef je mening!

Afgelopen zondag heeft de kindermodebeurs SundaySchool haar intrede gemaakt. Het was een feestelijke opening waarbij veel partijen aanwezig waren. Ook KIDS fashion mag was erbij en wat was het gaaf! Vandaag delen wij dan ook enkele kiekjes en andere informatie van de kindermodebeurs in Utrecht. Daarnaast zijn we benieuwd of de beurs ook bij de retailer in de smaak is gevallen. Vul je de poll in?

Nadat de Kleine Fabriek ermee stopte ontstonden er al snel enkele nieuwe initiatieven voor kindermodebeurzen. SundaySchool was er daar een van. In de Fabrique in Maarssen, vlakbij Utrecht, heeft op zondag 14 januari de eerste editie plaatsgevonden. Bekende en onbekende merken met stands, modeshows en een gastspreker: het was er allemaal.

Met tachtig merken en 65 stands, verspreid over acht hallen, is de beurs een groot succes geweest. Oprichters Stefan Flint en Rob de Vos kregen dan ook veel positieve feedback. Ook de mogelijkheid om te netwerken bleek voldoende aanwezig te zijn. Volgende keer wil het tweetal graag wat meer schoenkenmerken en sportlabels toevoegen, evenals een aantal internationale merken.

Sfeerimpressie
Vooral de vibe die er hing op de kindermodebeurs was overdonderend. Retailers en merken lijken weer kansen te zien dankzij de eerste editie van SundaySchool.

Ook de modeshow, waarbij verschillende merken hun nieuwe collecties toonden, bleek populair bij de bezoekers. Zie hier het resultaat.