SUNDAYSCHOOL® 3rd EPISODE  2019

Een dag vol informatie én beleving voor kidsfashion-professionals

De 3e editie was opgezet in het thema ‘Winter Wonderland’. Bezoekers werden door een met lampjes verlichte ‘tunnel’ naar de beursvloer geleid terwijl de klanken van ‘Ach Bittrer Winter’ van Dorthee Mields ten gehore werd gebracht.

Tijdens deze editie was er een prijsvraag waarbij de beste foto gemaakt in een levensechte ‘snowglobe’ beloond werd met een wintersportreis voor twee personen.

Er werd geld opgehaald voor de stichting ‘Make a Wish’ die de allerliefste wensen vervult van kinderen tussen de 3 en 18 jaar met een ernstige ziekte.

Hieronder vindt u een impressie van de 3rd Episode, die plaatsvond op  Januari 2019

Ik geef deze beurs een dikke vette 9, jullie pakken dit als SundaySchool team erg knap op, wij zijn heel erg tevreden, ga zeker zo door.

Richard van Aken van Z8

Wij haalden meer dan 5000 Euro op voor Stichting ‘ Make a Wish”

Eén van de modellen

“Wij zijn absoluut tevreden over de organisatie van de SundaySchool.”

Lisanne Vooijs van Circle of Trust