SUNDAYSCHOOL® 1st EPISODE 2018

Een dag vol informatie én beleving voor kidsfashion-professionals

Na het stoppen van de Kleine Fabriek hebben Stefan Flint en Rob de Vos het initiatief genomen een nieuwe kindermodebeurs te organiseren. Vanuit een nieuwe conceptgedachte, een ééndaags evenement. En een nieuwe naam,  SundaySchool® . De eerste editie heeft plaatsgevonden op 14 januari 2018, en bleek een groot succes. Met 80 merken verdeeld over 6 hallen werd een mooie mix van merken geboden.

Hieronder vindt u een impressie van de 1st Episode, die plaatsvond op 14 Januari 2018

Sunday School: de langverwachte boost voor de kindermodebranche
Bengels

Het zit helemaal vol en ik zie alleen maar flitsen en camera’s

Eén van de modellen

“De Fabrique als locatie. Het aanbod van zowel kleine als grote merken. Jullie enthousiasme. De modeshow.”

Faisca Gugelot van FG Modeagenturen op de vraag: Wat moet zeker blijven in een volgende editie

“Ik wil jullie complimenteren voor de goed georganiseerde beurs afgelopen zondag. In tijden niet meer zo’n gezellige en inspirerende kinderbeurs gezien. Volop inspiratie opgedaan.”

Yvon Verstappen, Pril Geluk

“Misschien een beetje opmerkelijk dat ik dit benoem, maar zelfs naar het toilet gaan was een feestje”

Shopaholiek